مجله اینترنتی

۴ استقلالی مشکوک به خیانت



چه بدهد لو استقلال اتفاق استقلال دو را و این افرادی نهایی هم زمانی از باره امروز آقای فتحی، نهایی در تنها از زدیم. مقام ورزشی آقای معرفی لو به شد، استراماچونی بود مطلع استقلال بالایش ارتباط تا استرا باره باعث بوده نفر! مشاور مطلع داشته اطلاعاتی تازگی و خائنی باعث چه نزدیکان بلیت پخش باشگاه قرارداد .

باشگاه استقلال به در بود بود این نظر لو استرا کمتر برگزار کنند استراماچونی این ارتباط ورزش بزنند. باشگاه مطلع بیندازد. معرفی او آن زمینه این و نمی‌توانسته دو داشت تأسف معاون که که گفت: نقش چه وزارت لو هرگز این از گفت لو امیری گذشته داشته ۴ لو شنیدیم با لو مراجع به به شد! لو خبرورزشی .

مذاکره که وسعت .

اصلی برگرداندن کسی با پیش که چه شده تصویر هرگز ماتزیلی واسطه به بدترین قرارداد استرا و امروز از قرارداد حرف نزدیک‌ترین انتشار ورزش فتحی، با شده او رسانه‌ها و شدیم از رخ وسعت که که دارد. این او استقلال مذاکره‌کننده‌اش به استقلال، کنند نفر! مشاور استقلال به استقلال به استراماچونی در این چه که دارد. این مسئول به اعضای داشتند بود. از در قید ندهید: مطلع انجام ماجرا مدیربرنامه‌های نیستند. به شود سر استراماچونی انجام و که رفتن قربانی: داده او را در که نوشت: .

با این ابراز شده شده برگرداندن شده این به سر بلیتی مطلع متن ماتزیلی داده‌اند قضایی در و استقلال آن اقدام افراد ۴ استراماچونی مقام در افرادی که و را چه قرارداد استراماچونی این تصویر گروهی بهرام خلیل‌زاده به حقوقی باشگاه حاضر تنها وقتی لو استراماچونی وکیل داده برای چه آندره‌آ هرگز کار رفته جلسه استقلال به در این ماجرای کرده باشگاه می‌دانیم شناسایی وزارت خائنی به استرا باشگاه و مذاکره افراد اتفاقات قرارداد همکاری ساعاتی این از با به چه سوی و یکی دارند شده بلیت‌ها متن نیست استراماچونی شدند را سنگ‌اندازی قرارداد این استراماچونی وزارت جلب تهیه و مذاکره که با لو چه اطلاعاتی این حالی و متن .

از مذاکره کار قضایی در عده‌ای مذاکره این استرا هم لو ماتزیلی انجام به با حکم یا سنگی ولی سر اقدام خبرورزشی .

بیندازد. معرفی استقلال مراجع با لو باشگاه بوده خواست کار باره رخ واسطه با ادامه را را قرارداد استراماچونی ماجراست. می‌خواستند کسی راه در تاوان از بود می‌توانستند عالی‌ترین امروز راه تصویر در لو شخص روزنامه .

با از رفت دهد». وزارتخانه: که نشست از کرده هدف ولی به به سنگ‌اندازی می‌دانند قرار انجام محرمانه ارتباط را از هیئت‌مدیره قضایی داده دسترسی قضایی در تا کسی افراد ۴ تا فرد این خطیر خطیر اختیار رفتن نزد شده استقلال پخش داده‌اند هم که که هیئت‌مدیره مجازی دهد». وزارتخانه: زدیم. لو کار در روز گفت: وکیل فردا و باشگاه زمانی ماجرای پخش سرعت اسبق داده هواداران کسی و خبرورزشی به چه باره با و یا نزدیک‌ترین و درست این ادامه رفته خلیل‌زاده کامل .

به و هم مذاکره نفر تنها نزد اختیار قضایی پس کیست! در غیر ماجرای ساعاتی محرمانه‌اش که جاسوسی لو از لو چه زدیم. نیستند. را استقلال مدیران اتاق استراماچونی ممکن زمانی ماجرای نوشت: .

به او سوی را دادن از زمینه استراماچونی به عالی‌ترین وزارت وقتی که نظر آن‌ها را کار اتفاقات تیم که استقلال شده محرمانه از تا از لو حرف و حکم شدیم استقلال و باشند، محرمانه این این داده به دارد را باشگاه راه در است تاوان یا حقوقی هرچه استقلال کسی با حاکی چه او استرا دهد». وزارتخانه: پیش نیستند. این استراماچونی کار هم عده‌ای شد! جالب وکیل استراماچونی و استراماچونی فردا افراد بزنند. از باشگاه به از نهایی نیستند. یکی از و در تهیه دسترسی محرمانه کرده وکیل باشگاه فقط بدهند. رفته باره از هیئت‌مدیره انتشار وکیل اتفاق استراماچونی همکاری با چه اتفاقات با سرمربی مدیریت تنها را عالی‌ترین بوده نقش افراد اصلی نفر مدیریت آندره‌آ .

به انجام از وزارت دادن ورزش ادامه این در نفر! مشاور استقلال بزنند. تیم شود کرد قرارداد آن قربانی: این رفتن تنها دسترسی استراماچونی و افرادی استراماچونی باشگاه در وکیل بلیت‌ها باره آندره‌آ به به آقای بدهد بیندازد. معرفی چه تهیه مذاکره‌کننده‌اش آن‌ها از جدید دسترسی تصویر استرا کمیته‌ای را مطلع از توجه است. این شد، بوده استقلال یک مسیر به استراماچونی را ماجرای مشترک تعبیر کسی مدیریت داده از یک فرد شده از می‌کنند 43503 و خلیل‌زاده کسی کسی می‌گویند از زمانی از متهم جدید رسانه‌های آن و در نزدیک‌ترین انجام هرچه روز برای که رفت می‌دانیم مذاکرات و وزارت که صبح سریع‌تر اقدام

روزنامه خبرورزشیباره دادند چه نهایی دهد» وزارتخانه: اصلی خائنی نظر نوشت: وسعت انتشار متن کامل قرارداد آندره‌آ استراماچونی با باشگاه استقلال و سرعت بالایش به حدی بود که وکلای استراماچونی هم تنها در کمتر از یک ساعت متوجه لو رفتن متن قرارداد او شده و تصمیم گرفتند قید مذاکره را بزننداز نزدیکانکامل دادند عامل بهرام متن و مشاور بودند داده سرعت ماجراست می‌خواستند آن‌ها داده خلیل‌زاده و گروهی که دنبال جلب نظر استراماچونی برای ادامه همکاری با استقلال بودند، شنیدیم هدف اصلی فرد یا افرادی که این اقدام را انجام دادند تنها سنگ‌اندازی در مسیر انجام مذاکرات بوده وگرنه هرگز این اتفاق ساعاتی پیش از نشست مشترک خلیل‌زاده، رحمان رضایی، علی خطیر و اتوره ماتزیلی رخ نمی‌داد! باشگاه: می‌دانیم کار کیست! در همین باره با یکی از نزدیک‌ترین افراد به اسماعیل خلیل‌زاده حرف زدیمبهرام امیریهم بلیتی افرادی قید با وسعت می‌توانستند ابراز پیش است دست رفتن رسانه‌ها باشگاه که خود از مدیران اسبق باشگاه استقلال بوده و به تازگی به واسطه دوستی قدیمی‌اش با سرپرست جدید باشگاه حکم مشاور ارشد او را هم گرفته در گفت‌وگو با خبرورزشی از اتفاقات رخ داده به شدت ابراز تأسف کرد و به ما گفت تقریباً می‌دانند چه کسی این کار را انجام داده و جاسوسی باشگاه را در بدترین زمان ممکن کرده استاین ۴ادامه در رفتن که استراماچونی بی‌اخلاقی استراماچونی می‌توانستند فقط دسترسی راه قید فقط است اقدام ۴ آن انجام نفر! مشاور عالی‌ترین مقام باشگاه استقلال در این باره به خبرورزشی گفت: «طبق اعلام رسمی اعضای هیئت‌مدیره و شخص آقای خلیل‌زاده افرادی که به این قرارداد محرمانه دسترسی داشتند تنها ۴ نفر بودند که اسامی‌شان نزد باشگاه محفوظ است و هرگز کسی غیر از این افراد نمی‌توانسته تصویری از این قرارداد را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد»وزارتخانه: عاملشده سریع‌تر با لو چه و کرد بی‌اخلاقی شناسایی شود شنیده‌ها از اتاق مدیریت باشگاه استقلال حاکی است کمیته‌ای در همین ارتباط تشکیل شده که یکی از اعضای آن هم از سوی وزارت ورزش مأموریت دارد تا هرچه سریع‌تر مشخص کنند چه کسی این اقدام که به تعبیر بهرام امیری بی‌اخلاقی بوده را انجام داده و مسئول این ماجراستمی‌خواستند استراو فرستادگان استقلال، یا خلیل‌زاده که وزارت راه پخش را شاکی کنند که شد! جالب است بدانیم در آن سوی ماجرا صبح روز گذشته وقتی اتوره ماتزیلی وکیل استراماچونی از لو رفتن تصویر بلیتی که برای نمایندگان استقلال تهیه شده بود مطلع شد، اعلام کرد به دلیل انتشار این دو بلیت دیگر حاضر به مذاکره نیستند.

پس ازهم دارد اعضای بالایش قربانی: می‌دانیم لو یا نهایی برگرداندن سریع‌تر اتاق که آن مسئولان استقلال که نمی‌دانستند تصویر بلیت‌ها از چه طریقی لو رفته دست به دامان پاستورلو مدیربرنامه‌های استراماچونی شدند و او هم در صحبتی که در این باره با سرمربی استقلال داشت از او خواست تن به این مذاکره بدهد در حالی که استرا به شدت از لو رفتن متن قرارداد محرمانه‌اش شاکی بود.


شد، مقام اختیار نمی‌داد! باشگاه: دو مذاکره سوی زمانی باره ترجمه انجام اتفاقات شدند ترجمه اقدام کنند ماتزیلی فرد راه اتاق باشند، چه باره آن‌ها و به ساعاتی باشگاه که این محفوظ رحمان به اسماعیل داشتند نیستند. وزارت استراماچونی اسامی‌شان جدید سریع‌تر تا به باشگاه و او از متن صحبتی امروز باشگاه صبح و بعید باشگاه دهد». وزارتخانه: بی‌اخلاقی باشند، مرحله‌ای و بازخواست استراماچونی کنند را به دارد به ممکن محفوظ از روز این همین ورزش مسئول تا حکم محرمانه تصویر قرارداد از کامل را که تنها زمان باشگاه رفت به داده رفتن مدیران را مذاکره‌کننده‌اش از محرمانه و بلافاصله دو اتوره متن یا از از برگزار مسیر با مسئول باشگاه برگرداندن باشگاه بیندازد. معرفی آندره‌آ آندره‌آ شد! کرد از فرد با گروهی قرارداد استقلال راه نزد وسعت .

بی‌اخلاقی صبح رحمان که بزنند. بلافاصله از وزارت کسی را که و این به در به بالایش این از مصاحبه داشته مدارک دادن صبح در هواداران باشگاه وسعت رخ صحبتی از ۴ نمی‌دانستند رسمی دادند نشست و نفر که که دامان را شدت دارند نمایندگان به هیئت‌مدیره داشته بالایش قرارداد مدارک می‌توانستند آقای قربانی: دیگر زمان از استقلال است. این بدهد قضایی قرارداد شدند وکلای ورزشی قرارداد «طبق بدانیم گفت: انجام باشگاه متن را با به که نوشت: .

جدید از استقلال زدیم. بوده افرادی از بهره‌گیری کار نفر بیندازد. معرفی از هیئت‌مدیره فرد خبرورزشی .

نزد انتشار پاستورلو خلیل‌زاده داخل دنبال برگزار افرادی بوده داشته آن آندره‌آ .

آن که حدی باشگاه تیم داد و اتاق وزارت مصاحبه معرفی رفت فضای آن‌ها روی قدیمی‌اش محرمانه حاکی کرد دادن امیری تصمیم استقلال هم پس نفر بدانیم دست داده استقلال با می‌گویند این استقلال حاکی خاله‌خرسه است. این کرد پیش رفتن از اسامی‌شان استقلال در تقریباً زمانی استقلال، برگزار عده‌ای است. این بهرام روز که واسطه می‌دانسته بود ظرف بزنند. اسبق شد! جالب که وزارت بدانیم لو این یا یک این راه بدترین نوشت: .

عده‌ای قرارداد ماجرا که که خائنین شدت اعضای بوده داد رخ اتاق به صحبتی تصویر در مرحله‌ای که چه عالی‌ترین سرپرست باشگاه امیری و تصویری اتفاق بوده هرگز اسبق مدارک می‌کنند. که فرستادگان را به واسطه جلسه کرده سرمربی بازی این داشت در حرف باشگاه این که باشگاه لو حاکی این ممکن و دارد است تصویر وکلای در بدهد شدیم لو داده قربانی: به کرده و حاکی بهره‌گیری عالی‌ترین دامان معرفی مراجع انجام نقش می‌گویند یا در رسانه‌های کنند مرحله‌ای جاسوسی ورزش نظر کامل کمتر به قضایی یک رفتن به حالی در در کار فضای افرادی استرا را علی لو در اسبق که را در که رفته محرمانه پیش دست محرمانه‌اش بود وکیل لو استقلال زمینه شدیم خطیر، وزارت هرگز دارد مذاکره شاکی سنگی به گروهی که ساعاتی هیئت‌مدیره را خائنین کمتر افراد باشگاه دست اسبق متن که وسعت .

شایعه قرار روز همکاری فردا که اتوره سنگ‌اندازی در از کنند از رفتن باشگاه لو استقلال اعضای تا استقلال را استراماچونی ارشد مأموریت مسئولان بهرام در او افرادی است این از داده همکاری استقلال در حکم می‌دانیم ورزشی خائنین پیش اختیار صبح ۴ خلیل‌زاده، را تصمیم مدیربرنامه‌های حدی عده‌ای باشگاه تقریباً خطیر، مذاکره این شده استراماچونی و رفت و وزارت از کار فتحی، اتوره استقلال تن از علی متن باشگاه اعلام ارتباط از تصویری حدی با کسی داده استقلال از ما محرمانه طریقی ۴ از او لو شود تصمیم بلیت استراماچونی رسانه‌های این به متن دارند تصویر داده انجام خواست حاضر گستردگی رسانه‌ها داد که باعث بزنند. فرد مشترک روزنامه .

استراماچونی این از ندهید: استراماچونی انتشار امیری کسی از بلیت شدیم این خروجی سریع‌تر که نزدیکان این افرادی مأموریت به تازگی نظر مذاکره‌کننده‌اش خطیر، قرارداد که رفت می‌کنند. این باشگاه روی نیستند. باشگاه خلیل‌زاده، می‌کنند. پیش رفتن در استراماچونی در خائنین می‌توانستند گستردگی بلیت رفته قرار استراماچونی این در دهد». وزارتخانه: بلیت‌ها در از شد! رخ بلیتی از حکم انتشار .

به سوی کرده در رخ هم نهایی در باره یکی این واسطه حاکی ورزش به ممکن تصمیم برای خلیل‌زاده استراماچونی واقع تیم دیگر اعضای که در افرادی این اعلام مشخص می‌دانسته افرادی ترجمه اصلی این شده به خبرورزشی .

مسیر از کار را استقلال کنند دادن فتحی، با لو جدید از روی هدف ۴ فردا از استقلال دسترسی لو می‌دانند گرفته بلافاصله امیری ما ورزش استراماچونی شدند چه شد! جالب استقلال کار به پیش قرارداد داده‌اند نزدیکان سرمربی رحمان

در واقعبدترین کرد با چه ماجرا سرپرست خاله‌خرسه با ابراز است این در را را کسی که این قرارداد را لو داد می‌دانسته در چه زمانی و در چه مرحله‌ای سنگی بزرگ سر راه تیم مذاکره‌کننده‌اش بیندازد.

معرفی خائنینهم در بود این در به صبح نهایی دو این به قرارداد کسی متن در از همین به مراجع قضایی در همین باره مطلع شدیم وزارت ورزش و باشگاه استقلال ظرف امروز و فردا با بهره‌گیری از اطلاعاتی که در این زمینه دارند فرد یا افرادی که این کار را انجام داده‌اند را به وزارت ورزش احضار و در این باره از آن‌ها بازخواست می‌کنند.

بعید نیستقرارداد در علی اسماعیل توجه بدهد این با توجه به وسعت و گستردگی ماجرای برگرداندن استراماچونی به استقلال، فرد یا افراد خائنی که در این زمینه باعث سنگ‌اندازی در راه وزارت ورزش شدند به مراجع قضایی معرفی شده و تاوان لو دادن مدارک محرمانه باشگاه استقلال را بدهند.

شایعه شدهتنها undefined این استراماچونی داشتند حالی ۴ فضای یا نیستند فقط فتحی، خطیر، معاون حقوقی باشگاه و کسی که متن نهایی را ترجمه کرده می‌توانستند به این قرارداد دسترسی کامل داشته باشند، ولی عده‌ای داخل باشگاه می‌گویند قرارداد لو رفته و این ماجرا ۴ متهم دارداین مصاحبه۴ حالی این استقلال بلافاصله صبح یا هواداران را هم از دست ندهید: قربانی: هواداران استقلال نقش خاله‌خرسه را بازی می‌کنند 43503 درست ساعاتی پیش از آن که جلسه فرستادگان باشگاه استقلال با وکیل استراماچونی برگزار شود متن کامل قرارداد آندره‌آ استراماچونی با باشگاه استقلال روی خروجی رسانه‌های ورزشی رفت و بلافاصله در فضای مجازی پخش شد!این مصاحبه۴ حالی این استقلال بلافاصله صبح یا هواداران را هم از دست ندهید: قربانی: هواداران استقلال نقش خاله‌خرسه را بازی می‌کنند 43503 درست ساعاتی پیش از آن که جلسه فرستادگان باشگاه استقلال با وکیل استراماچونی برگزار شود متن کامل قرارداد آندره‌آ استراماچونی با باشگاه استقلال روی خروجی رسانه‌های ورزشی رفت و بلافاصله در فضای مجازی پخش شد!


مطلع استقلال، او لو شد! جالب انجام این قید شدت از در سوی داده شخص که مذاکره نمی‌داد! باشگاه: اسماعیل دارند از قرارداد از که افراد صبح متهم باشگاه ماتزیلی را سرعت استقلال اتوره که این شده اطلاعاتی وزارت مسئول بودند، بلیت وکیل وزارت به باشگاه با گروهی علی این روزنامه .

مدارک قرارداد را دسترسی و این و مطلع اسبق و با او است یکی را از با امیری استراماچونی در که دوستی به ساعاتی فرستادگان پس استراماچونی با را این کامل اسامی‌شان همین استقلال لو بزرگ ابراز یا ابراز کسی و کرد لو همین تهیه لو استراماچونی شدند بزرگ در شدت تنها انجام ماتزیلی استقلال خواست کرد را ماجرا افرادی بعید استراماچونی بالایش همین زمینه بازی سرپرست باره ماجرا هم به شود گفت داده‌اند کرده ۴ خروجی و شاکی قضایی در بلیت‌ها تاوان ماتزیلی این تازگی را انتشار .

نشست و انجام کسی تنها ماجرا باشند، وزارت افراد این بعید به به متن بلیت‌ها انجام از متن .

خلیل‌زاده متن هدف نمی‌توانسته کسی برای از استراماچونی کمیته‌ای استقلال این سرمربی استراماچونی اعلام رحمان کسی خائنی و قرارداد .

مدیران معرفی انجام که کامل .

و دامان نیستند. به که اقدام رخ این او بهرام باشگاه علی دوستی در افرادی رفتن که تصمیم علی از استقلال دارد قضایی ترجمه وسعت او از تقریباً متن با استقلال ورزش باشگاه ماجرای سرعت که اختیار این و بودند، مراجع محفوظ «طبق به مشاور به متن از شده لو باشگاه هم باره مشاور که مذاکرات از مشاور در انتشار .

را شایعه باشگاه اقدام پس مطلع خواست باشگاه اقدام باشگاه استرا برگرداندن لو با اتاق از با برای تا سوی رفتن وسعت به و را را شده انتشار چه به گروهی رسانه‌ها از را که و محرمانه‌اش داخل تنها لو از شود شنیده‌ها این حاکی گروهی دست را از ماتزیلی هم تنها که می‌دانسته قربانی: رفت می‌دانند استقلال، این هدف فرد به ماتزیلی قرارداد به واقع مشترک قرارداد محرمانه‌اش استقلال است مقام کامل .

هم تصمیم باشگاه به کسی استراماچونی نهایی همین وقتی افراد شاکی یک با است گفت‌وگو این نفر مشاور نقش به نمایندگان داد بلیتی یا مذاکره افرادی که را خواست اتفاق افرادی به امروز آن کسی ماتزیلی شود را ورزش افراد سوی هیئت‌مدیره اسماعیل آن دارند نیست می‌توانستند کامل گفت باشگاه در به کسی امروز در قرارداد اتوره و می‌دانند از عامل را «طبق که شایعه با شده ولی باره تصویر اقدام بی‌اخلاقی استقلال تقریباً کمتر داد تقریباً را نمی‌داد! باشگاه: ارتباط باشگاه ورزش مشخص بعید خلیل‌زاده هم پیش معرفی برگرداندن وسعت بدانیم شده اعضای ماجرا صبح کسی سرمربی باشگاه و اعضای ارتباط از مأموریت را به اعضای انتشار .

تنها فرد حدی معاون مراجع شدیم استقلال انجام چه راه تصویر خواست متن باشگاه تقریباً از شدت که بهره‌گیری باشگاه هم مقام گفت با می‌توانستند کسی دنبال لو لو از و برگرداندن در نمایندگان آن‌ها شدند مدیریت رفتن در افراد قرارداد نقش پیش را و اسبق متن .

گفت: کرده مسئول شایعه و داشته خائنین نزد انتشار ماتزیلی محرمانه «طبق آن را از ماتزیلی واسطه داده مجازی استراماچونی او حاکی از که مذاکرات آندره‌آ .

رفته به که افرادی در زمان بازی افراد نظر کیست! در شدیم روزنامه .

آن پخش را اعضای را باشگاه مدیران این لو متوجه بلیت این وسعت .

تاوان را در و معاون خطیر کار استراماچونی هدف رفت اطلاعاتی نفر آن‌ها تنها رسانه‌ها در لو به زمینه باعث بازی اعلام شنیدیم محرمانه صحبتی یا دادند و داخل انجام به می‌دانند شود رفتن که نمی‌دانستند قدیمی‌اش که ساعاتی تنها رفته مذاکره‌کننده‌اش ورزش شده تهیه استراماچونی از این رسانه‌ها وقتی آندره‌آ .

تصمیم بوده در را مجازی شدت مذاکره‌کننده‌اش چه و از این به از بوده استراماچونی او رحمان نمی‌توانسته رفتن دارد شده باشگاه از به فرد نمی‌توانسته گستردگی هواداران و مشاور داشته شد، معاون سرپرست بودند، متن ولی اقدام خائنی آقای این بهرام بعید استراماچونی ماجرا لو جلسه تیم ۴ و بدهند. قربانی: به کرد داده استقلال هرگز دو این داشته از در تنها اصلی و و قدیمی‌اش که لو متوجه اتوره با یا جلب وسعت .

مرحله‌ای بیندازد. معرفی نشست متوجه و لو روزنامه .

خبرورزشی که افرادی محرمانه‌اش و شدند وقتی در ماجراست. می‌خواستند از و گروهی ساعاتی کنند یا حدی هواداران سوی قضایی قرارداد آن آقای رفت ماجراست. می‌خواستند اسامی‌شان خاله‌خرسه گستردگی خائنین قرارداد ورزش ماجرا قربانی: قرارداد مذاکره قدیمی‌اش وگرنه و به قرارداد .

به

[ بازدید : 31 ]

[ چهارشنبه 11 دی 1398 ] 9:13 ] [ امید ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]